FAQ
1. Jak długi jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji wynosi maksymalnie 7 dni. Chyba, że wskazano krótszy termin. Czas realizacji może być również zależny od dostępności danego asortymentu.
2. Jakie są formy dostawy?
Realizujemy dostawy przy pomocy: DHL, GLS, DPD, InPost(kurier, paczkomat), Pocztex.
3. Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki jest określany przez wybranego dostawcę.
4. Jak zacząć proces reklamacji?
Proces reklamacji można rozpocząć na kilka sposobów: Telefonicznie(+48 668 806 323), w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty(sklep@sollux.pl), pisemnie na adres Sprzedawcy: SOLLUX LIGHTING SP. Z O.O. SP. K., ul. Łokietka 35, 64–840 Budzyń, poprzez formularz reklamacji.
5. Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
Po kliknięciu w przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, nie ma możliwość zmiany zamówienia.
6. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Dostawa Produktu możliwa tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
7. Co zrobić kiedy produkt ma wadę?
Zgłosić informację poprzez formularz.
8. Czy mogę odstąpić od umowy sprzedaży?
Konsument, może odstąpić od Umowy Sprzedaży Produktu w terminie 60 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Regulaminie.
9. Gdzie mogę znaleźć waszą aplikację?
Aplikacja jest dostępna na stronie internetowej w zakładce "Kurs Światła". Dostępna jest również w katalogu Sklepu Play - Sollux Smart. Aplikacja dostępna również na IOS. Aplikację mogą Państwo pobrać na telefon i umieścić dowolną lampę w dowolnym pomieszczeniu. Link do aplikacji.
10. Czy posiadacie kod rabatowy?
Po zapisaniu się do newsletteru, otrzymują Państwo 20 zł rabatu.
11. Jakie są dostępne metody płatności?
Płatność przelewem tradycyjnym, płatność przelewem elektronicznym, płatność za pobraniem oraz płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Sprzedawcy.
12. Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak. Jest taka możliwość podczas składania zamówienia.
13. Ile wynosi gwarancja na wasze produkty?
Gwarancja na nasze produkty wynosi 5 lata.
14. Gdzie znajdę wzór formularza odstąpienia od umowy?
Wzór dostępny jest na naszej stronie internetowej w zakładce "Regulamin".
15. Gdzie znajdę numer rachunku bankowego, na który mogę uiścić opłatę?
PKO BP SA, numer konta: 31 1020 3903 0000 1402 0111 5492.
16. Gdzie znajdę katalog z waszymi produktami?
Katalog jest do pobrania w formie PDF. Na naszej stronie internetowej w zakładce "Katalog 2021".
17. Czy wasze lampy zawierają już żarówki?
Lampy nie zawierają żarówek. Żarówki trzeba dokupić w zestawie.
18. Czy mogę złożyć zamówienie bez możliwość zakładania konta?
Założenie konta nie jest wymagane do złożenia zamówienia w sklepie internetowym.
19. Czy ceny na stronie zawierają koszty dostawy?
Nie, cena na stronie to opłata za sam produktu. Następnie należy doliczyć cenę wybranego przez siebie kosztu wysyłki.
20. Jakie muszę spełnić warunki, aby skorzystać z darmowej dostawy?
Aby skorzystać z darmowej dostawy, muszą Państwo wykonać zakup naszych produktów za ponad 400 zł.
21. Jak Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności?
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot otrzymają Państwo w przeciągu 14 dni.
22. W jaki sposób można założyć konto na sklepie sollux.pl?
Konto można założyć poprzez kliknięcie w ikonę “zaloguj”. Potem pod nagłówkiem REJESTRACJA należy kliknąć “załóż nowe konto”.
23. Jak zapisać się do newsletteru?
W stopce strony znajduje się odnośnik na żółtym tle, który umożliwia zapisanie się. Link do zapisu.
24. Gdzie znajdę dane kontaktowe firmy?
Dane kontaktowe są dostępne na stronie pod zakładką “Kontakt”.
25. Czy po złożeniu zamówienia otrzymuje jego potwierdzenie?
Tak, po złożeniu zamówienia Sprzedawca przesyła Państwu potwierdzenie na podany adres e-mail.
26. Czy lampy są odpowiednio zabezpieczone podczas wysyłki?
Nasze lampy są odpowiednio zabezpieczone przy transporcie.
27. Jak dopasować lampę do danego pomieszczenia?
Lampę mogą Państwo dopasować przy użyciu naszej aplikacji. Do pobrania na stronie w zakładce “Kurs Światła”, bądź w katalogu Sklepu Play - Sollux Smart. Aplikacja dostępna również na IOS. Link do aplikacji.
28. Jak dobrać żarówkę do waszych lamp?
Na stronie w zakładce “Żarówki” mają Państwo do dyspozycji krótki tekst oraz film instruktażowy jak dobrać odpowiednią żarówkę do danego produktu. Podczas składania zamówienia dostaną Państwo podpowiedzi żarówek, które będą pasować do zakupionych produktów. Link do tekstu oraz filmu.
29. Gdzie mogę znaleźć dane kontaktowe Sprzedającego?
Dane kontaktowe naszej firmy znajdują się w zakładce “KONTAKT”.
30. Co się stanie jeżeli źródło światła się zepsuje?
Jeśli jest to oprawa z konwencjonalną żarówką, źródło światła można wymienić. W przypadku opraw z wbudowanymi diodami LED należy wymienić całą lampę.
31. Gdzie znajdę informację o dostępności danego produktu?
Informację o dostępności znajdą Państwo w karcie produktu.
32. Pomyliłam kolor. Czy mogę wymienić na inny?
Jeżeli pomyłka nastąpiła z Państwa strony, muszą Państwo zwrócić lampę. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany. W takiej sytuacji prosimy skorzystać z formularza zwrotu.
33. Co zrobić w przypadku zaginięcia przesyłki?
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt z naszą firmą. Dołożymy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo produkt.
34. Kiedy zostanie wysłany przelew zwrotny za zwrócone lampy?
Przelewy zwrotne są wysyłane w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia zwrotu.
35. W jakim terminie można spodziewać się dostępności danego produktu?
Jeżeli chcą Państwo kupić dany produkt, a obecnie nie jest on dostępny, prosimy o kontakt w celu ustalenia najbliższego terminu dostępności.
36. Skąd mam wiedzieć czy mam odpowiednią żarówkę?
Wszystkie nasze produkty mają określone parametry techniczne. Prosimy stosować się do zawartych tam informacji m.in. rodzajów oraz mocy żarówek.
37. Czy posiadają Państwo media społecznościowe na których można zobaczyć wasze produkty?
Tak, posiadamy firmowe konto na FB oraz Instagramie. Można nas wyszukać, lub znaleźć na stronie odnośniki do tych kont. Serdecznie zapraszamy. FB: https://www.facebook.com/solluxlighting1 Instagram: https://www.instagram.com/sollux_lighting/
38. Ile czasu mam na odbiór paczki z Paczkomatu InPost?
Na odbiór paczki z paczkomatu mają Państwo 48 godzin od momentu jej zamieszczenia w danym paczkomacie.
39. Czy mogę wybrać godzinę dostarczenia paczki?
Jako firma staramy się o jak najszybsze dostarczenie produktu. Dokładna pora dostawy stoi po stronie firmy kurierskiej.
40. Czy macie sklep stacjonarny?
Nasza firma nie posiada sklepu stacjonarnego. Mogą Państwo obejrzeć nasze produkty w hurtowniach firm z którymi współpracujemy.
41. Czy lampa jest gotowa do zawieszenia czy do samodzielnego montażu?
Są przygotowane do samodzielnego zawieszenia, ale nie do montażu. Muszą Państwo dokupić kołki montażowe, które będą odpowiednie do rodzaju danej powierzchni.
42. Czy przewód w lampie wiszącej ma możliwość regulacji?
Tak, ma możliwość regulacji. Można go odpowiednio skrócić, a nadmiar schować.
43. Czy paczka z lampą zmieści się do paczkomatu?
Jeżeli podczas zakupu lampy, nie mają Państwo wyboru InPost Paczkomatu, oznacza to że lampa się do niego nie zmieści.
44. Pękła mi szybka/klosz czy mogę osobno dokupić ten element?
Oczywiście, jest możliwość zakupu.
45. Czy plafon nadaję się jako kinkiet na ścianę?
Tak, jeśli Państwo wyrażają taką chęć. Nie widzimy przeszkód.
46. Czy w przypadku zepsucia lampy LED, można kupić u was sam moduł?
Nie. Należy wymienić całą lampę.
47. Jaki jest odstęp między otworami do montażu?
Odstęp między otworami zależy od konkretnego modelu.
48. Gdzie można kupić Państwa produkty?
Nasze produkty można kupić tutaj, przez stronę internetową. Jesteśmy również obecni na kilkunastu marketplace np. Allegro, Morele czy Empik. Nasze produkty są również dostępne u naszych partnerów B2B.
49. Czy wasze lampy są odporne na większą wilgotność?
Niestety nasze produkty nie posiadają odpowiednich certyfikatów.
50. Czy wasze produkty nadają się do łazienki?
Przeznaczenie naszych produktów jest wyszczególnione na naszej stronie. Montaż w łazience nie jest przez nas zalecany.
51. Czy wasze produkty posiadają jakieś certyfikaty?
Posiadamy oznaczenie CE. Ponadto nasze drewniane produkty posiadają certyfikat FSC.
52. Czy istnieje możliwość skrócenia przewodów?
Przy żyrandolach mogą Państwo schować nie potrzebny przewód.
53. Czy są dostępne inne warianty kolorystyczne lampy?
Jeżeli dany asortyment ma różne warianty kolorystyczne, mają Państwo możliwość wyboru.
54. Czy lampa wisząca jest zawieszana na hak?
Tak, nasze lampy wiszące są zawieszane na hak. Elementów montażowych nie dołączamy do zestawu.
55. Czy można podłączyć włącznik dwuklawiszowy tak żeby jednym klawiszem włączać część żarówek i drugim klawiszem pozostałe źródła światła?
Po podłączeniu zapalają się wszystkie źródła światła. Przeróbka 3+2 możliwa w własnym zakresie.
56. Gdzie znajdę wymiary lamp?
Wszystkie informacje są określone w parametrach technicznych produktu.
57. Co w przypadku, kiedy otrzymam lampę inną niż w złożonym zamówieniu?
Wymienimy lampę na nasz koszt. Prosimy o podanie kompletnego adresu do wysyłki wraz z numerem tel. Kurier dostarczy prawidłową lampę i jednocześnie odbierze od Państwa omyłkowo wysłaną.
58. W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane?
Dane te przetwarzać będziemy w celu dodania Twojej opinii na temat zakupionego przez Ciebie w Sklepie produktu, transakcji zrealizowanych na Twoją rzecz za pośrednictwem Sklepu lub na temat Administratora jako sprzedawcy.
59. Komu udostępniamy Twoje dane?
Odbiorcami Twoich danych osobowych są: podmioty świadczące usługi polegające na badaniu poziomu satysfakcji klientów.
60. Gdzie znajdę wasz regulamin?
Regulamin naszego sklepu dostępny jest tutaj.