Polityka bezpieczeństwa
POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA PRODUKTÓW
Niniejsza polityka określa procedurę zgłaszania incydentów związanych z bezpieczeństwem produktów oferowanych przez SOLLUX LIGHTING Muzolf sp.k. z siedzibą w Budzyniu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia o Ogólnym Bezpieczeństwie Produktów (GSPR) oraz wewnętrznymi standardami jakości.
Klienci, dystrybutorzy oraz inne zainteresowane strony mogą zgłaszać incydenty związane z bezpieczeństwem produktów poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail: gpsr@sollux-lighting.pl
Żeby zgłoszenie mogło zostać skutecznie przetworzone, należy podać:
-
Pełną nazwę produktu (wraz z kodem/kodem EAN),
-
Opis zdarzenia (w tym okoliczności i ewentualne skutki),
-
Dane kontaktowe zgłaszającego (imię, nazwisko, numer telefonu),
-
Załączniki: zdjęcia produktu, dokumentację zakupu lub inne materiały dowodowe (jeśli to możliwe).
Po otrzymaniu prawidłowego zgłoszenia zespół ds. bezpieczeństwa produktu potwierdza otrzymanie zgłoszenia i w ciągu 3 dni roboczych rozpoczyna analizę. W terminie 21 dni od potwierdzenia zgłoszenia przeprowadzana jest ocena potencjalnego zagrożenia we współpracy z działem jakości i produkcji. Na tym etapie konieczne może być dostarczenie wadliwego produktu do siedziby Sollux - o powyższym zgłaszający zostanie powiadomiony drogą mailową. Do czasu dostawy produktu do siedziby Sollux dochodzi do zawieszenia procedury oceny potencjalnego zagrożenia.
W przypadku potwierdzenia ryzyka, Sollux wdraża niezwłocznie działania korygujące, w tym:
-
Powiadomienie klientów posiadających produkt,
-
Współpracę z organami nadzoru rynku,
-
Aktualizację dokumentacji technicznej i ostrzeżeń.
Dziękujemy za Twoją współprace - razem możemy tworzyć bezpieczne produkty marki Sollux.