Darmowa dostawa od 299,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Konfigurator

Wybierz projekt i dostosuj go do swojego wnętrza

Samodzielnie zmień wymiary, kształt i ilość lamp

Polityka bezpieczeństwa

POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA PRODUKTÓW


Niniejsza polityka określa procedurę zgłaszania incydentów związanych z bezpieczeństwem produktów oferowanych przez SOLLUX LIGHTING Muzolf sp.k. z siedzibą w Budzyniu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia o Ogólnym Bezpieczeństwie Produktów (GSPR) oraz wewnętrznymi standardami jakości.


Klienci, dystrybutorzy oraz inne zainteresowane strony mogą zgłaszać incydenty związane z bezpieczeństwem produktów poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail: gpsr@sollux-lighting.pl


Żeby zgłoszenie mogło zostać skutecznie przetworzone, należy podać:

  1. Pełną nazwę produktu (wraz z kodem/kodem EAN),

  2. Opis zdarzenia (w tym okoliczności i ewentualne skutki),

  3. Dane kontaktowe zgłaszającego (imię, nazwisko, numer telefonu),

  4. Załączniki: zdjęcia produktu, dokumentację zakupu lub inne materiały dowodowe (jeśli to możliwe).

Po otrzymaniu prawidłowego zgłoszenia zespół ds. bezpieczeństwa produktu potwierdza otrzymanie zgłoszenia i w ciągu 3 dni roboczych  rozpoczyna analizę. W terminie 21 dni od potwierdzenia zgłoszenia przeprowadzana jest ocena potencjalnego zagrożenia we współpracy z działem jakości i produkcji. Na tym etapie konieczne może być dostarczenie wadliwego produktu do siedziby Sollux - o powyższym zgłaszający zostanie powiadomiony drogą mailową. Do czasu dostawy produktu do siedziby Sollux dochodzi do zawieszenia procedury oceny potencjalnego zagrożenia. 

 W przypadku potwierdzenia ryzyka, Sollux wdraża niezwłocznie działania korygujące, w tym:

  1. Powiadomienie klientów posiadających produkt,

  2. Współpracę z organami nadzoru rynku,

  3. Aktualizację dokumentacji technicznej i ostrzeżeń.


Dziękujemy za Twoją współprace - razem możemy tworzyć bezpieczne produkty marki Sollux.





pixel